Wij gaan zorgvuldig met onze producten om, maar er kan altijd iets misgaan.
Tips ter voorkoming van onnodige problemen
- Neem NOOIT een beschadigd pakket in ontvangst.
- Ontdekt u na opening van het pakket een defect? Meld dit direct bij Thuis-PC.nl.
- Volg altijd de richtlijnen op de verpakking / gebruiksaanwijzing.
- Als wij geen defect constateren, brengen wij verzend- en onderzoekskosten in rekening.
Garantie op PC’s en producten
De garantie varieert van 1 tot maximaal 3 jaar (afhankelijk van de fabrikant).
Wij geven 2 jaar garantie op al onze complete systemen. En laptops van MSI
Voor accu’s geldt vaak garantie tot 6 maanden
Retourneren van een product
U kunt uw bestelling retourneren als:
1. Het product niet werkt of er een verkeerd product is geleverd.
2. De levering beschadigd is tijdens transport.
3. Een product binnen de garantietermijn defect is geraakt.
Hoe retourneert u een product?
U kunt het brengen bij Thuis-PC.nl, of naar ons opsturen. Tegen een vergoeding kunnen wij het ook ophalen. Neem ALTIJD van tevoren contact met ons op.
- Richtlijnen retourzendingen en garantieclaims
- Voeg uw factuur bij
- Voeg een gedegen klachtomschrijving bij
- Lever het product compleet in
- Bij verzending: zorg voor een goede verpakking;
- Vermeld uw e-mailadres en/of telefoonnummer op / in het pakket
- Gebruik de oorspronkelijke verpakking zoveel mogelijk
- Alle kabels, drivers, programmatuur, documentatie etc. moeten aanwezig zijn;
- Als wij geen defect constateren, brengen wij verzend- en onderzoekskosten in rekening.
- Waar bieden wij GEEN garantie op?
- Geopende en reeds geïnstalleerde of geregistreerde software of dvd’s;
- Geopende verbruiksartikelen (zoals cd’s en dvd’s)
- Artikelen die u zelf beschadigd heeft of incompleet zijn;