Wij gaan zorgvuldig met onze producten om, maar er kan altijd iets misgaan.

Tips ter voorkoming van onnodige problemen

  • Neem NOOIT een beschadigd pakket in ontvangst.
  • Ontdekt u na opening van het pakket een defect? Meld dit direct bij Thuis-PC.nl.
  • Volg altijd de richtlijnen op de verpakking / gebruiksaanwijzing.
  • Als wij geen defect constateren, brengen wij verzend- en onderzoekskosten in rekening.

Garantie op PC’s en producten
De garantie varieert van 1 tot maximaal 3 jaar (afhankelijk van de fabrikant).
Wij geven 2 jaar garantie op al onze complete systemen. En laptops van MSI
Voor  accu’s geldt vaak garantie tot 6 maanden

Retourneren van een product

U kunt uw bestelling retourneren als:
1. Het product niet werkt of er een verkeerd product is geleverd.
2. De levering beschadigd is tijdens transport.
3. Een product binnen de garantietermijn defect is geraakt.

Hoe retourneert u een product?
U kunt het brengen bij Thuis-PC.nl, of naar ons opsturen. Tegen een vergoeding kunnen wij het ook ophalen. Neem ALTIJD van tevoren contact met ons op.

  • Richtlijnen retourzendingen en garantieclaims
  • Voeg uw factuur bij
  • Voeg een gedegen klachtomschrijving bij
  • Lever het product compleet in
  • Bij verzending: zorg voor een goede verpakking;
  • Vermeld uw e-mailadres en/of telefoonnummer op / in het pakket
  • Gebruik de oorspronkelijke verpakking zoveel mogelijk
  • Alle kabels, drivers, programmatuur, documentatie etc. moeten aanwezig zijn;
  • Als wij geen defect constateren, brengen wij verzend- en onderzoekskosten in rekening.

 

  • Waar bieden wij GEEN garantie op?
  • Geopende en reeds geïnstalleerde of geregistreerde software of dvd’s;
  • Geopende verbruiksartikelen (zoals cd’s en dvd’s)
  • Artikelen die u zelf beschadigd heeft of incompleet zijn;